Zadania:
Odpowiedzialność za realizację dużych projektów inwestycyjnych kluczowych dla funkcjonowania Spółki
Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych związanych z procesem przygotowania, wykonania oraz rozliczenia i zakończenia inwestycji
Opracowywanie dokumentów budżetowych oraz harmonogramów na etapie przygotowania i realizacji prowadzonych inwestycji
Bieżące raportowanie o stanie zaawansowania prowadzonych procesów inwestycyjnych w zakresie rzeczowo - finansowym, terminowym (śledzenie ścieżki życia projektów) oraz występujących przekroczeń i zagrożeń
Przygotowanie zapytań ofertowych, przeprowadzanie postępowań, wyszukiwanie firm wykonawczych i współpraca z nimi
Samodzielne przygotowywanie analiz i raportów dot. realizowanych projektów
Organizacja i koordynowanie prac oraz nadzór nad pracą pracowników firm zewnętrznych oraz zespołów projektowych
Realizacja zadań administracyjnych na rzecz realizowanych projektów, zarządzanie wykonawcami, koordynacja w przygotowaniu stosownych umów, oraz uzyskania stosowanych decyzji administracyjnych i pozwoleń
Wymagania:
Posiadanie czynnych uprawnień budowlanych
Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane: budownictwo lub pokrewne
Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Praktyczna wiedza z zakresu przygotowania, realizacji oraz rozliczania projektów inwestycyjnych
Znajomość prawa budowlanego oraz obowiązujących przepisów administracyjnych, umiejętność czytania dokumentacji technicznej
Znajomość procesów inwestycyjnych i technologicznych, szczególnie w obszarze produkcji kruszyw
Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B1 (w mowie i piśmie)
Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, AutoCAD, ERP
Czynne prawo jazdy kat. B
Umiejętność ustalania priorytetów oraz organizacji pracy własnej i zespołu
Samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, umiejętność pracy w zespole
Zdolności negocjacyjne
Mile widziane: znajomość Lean Management, Six Sigma oraz ukończenie szkoleń z zakresu zarządzania projektami, obsługa programu do zarządzania projektami (np.: MS Project)
Oferujemy:
Interesującą pracę w nowocześnie zarządzanej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji (kursy, szkolenia)
Pakiet świadczeń pozapłacowych
Pracę w miejscu, w którym dbamy o bezpieczeństwo
Przyjazną atmosferę pracy
Dlaczego warto?
W CRH tworzymy przyjazne, bezpieczne i innowacyjne miejsce pracy.
Jeśli wyśle Pani/Pan do nas CV, administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie TRZUSKAWICA S.A. z siedzibą w Sitkówce, Sitkówka 24, 26-052 Nowiny, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000096034, NIP 657-038-67-32, REGON 000560101, kapitał zakładowy: 53.411.050,00 zł (wpłacony w całości).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. dla potrzeb obecnej rekrutacji, przez okres niezbędny do jej przeprowadzenia i będą przechowywane przez okres jednego roku. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jak również prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Żądanie usunięcia danych osobowych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje usunięcie Pani/Pana danych.